Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Srpen 6 11:59:01 CEST 2008

Kdyby ten dopis byl napsan rozume mozna zatnu zuby, ale tohle me nasralo
zadnej smir nebude srat na hlavu si od nich nenecham.

Jinak doporucuji vam zavolat na CT oddeleni poplatku 261 133 884 a
udelat tam rozsambo - prave jsem to absolvoval - sice jsem cekal asi 5
minut (bude co pozadovat jako nahradu), ale pak jsem si smlsnul za to mi
to stalo - pani sice hrala na to, ze oni nic to pan advokat na co jsem
ji rekl ze me to nezajima - ze me obvinil sice on ale jejich jmenem a
tudiz to chci vysvetlit od nich a ze me nejakej advokatek nezajima.
Nakonec to skoncilo u jejiho vedouciho - volat na ustrednu a chtit
prepojit na Dr. Skopala. Tam jsem se zatim nedostal pac mam ted nejakou
praci, ale urcite mu zavolam.

Radek Vicek