Open office

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Srpen 5 14:11:29 CEST 2008

Dokumenty v OOo nesirim, posilam PDF. Prohlizec ma snad kazdy. A kdyz
ne, tak mu jej doporucim. Vetsina lidi s nimiz komunikuji posila DOC,
ale s tim jsem se smiril a mam nainstalovane viewery od Microsoftu.

Nejvetsi sranda je vzdy v komunikaci s uredniky, hlavne krajskymi. Ti
dokazou neskutecne veci. Napr.:
Prijde jim postou dokument z ministerstva. Oni jej naskenuji a vlozi do
wordu jako obrazek, treba 4 stranky. Cele to ulozi (ma to klidne par
mega) a aktivne poslou mailem na vsechny obce v kraji jihomoravskem.
Malem jim klekne v brne server takze to nekolika lidem nedojde. Ty se
jim ozvou a oni to poslou cele znovu.
Neberou vubec v uvahu, ze ten dokument ma vyznam pro nekolik obci, pro
ostatni je to vlastne spam, ze to muzou poslat jako odkaz a nekde to
ulozit na webu kraje, ze to nakonec ma na svych strankach samo
ministerstvo ke stazeni atd.

Martin Hanek