Open office

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Srpen 5 13:59:09 CEST 2008

je potreba stat si za svym a nedat jim sanci s vami pohnout :) kolikrat
mi uz prisla hlaska od obchodnika ... "co to je ? to mas pokazene ? to
nejde otevrit ! posli mi to ve wordu" ... a ja na to - zavolej IT, at ti
nainstaluji OOo :-)
Jen tak mimochodem - ja byt zakaznik a nejaky obchodnik mi poslat
cenovou nabidku ve wordu nebo excelu, tak ho poslu rovnou nekam. Aby se
mi otevrel dokument, rozblikal kurzor a podtrhala slova co nejsou ve
slovniku ... to je ujete a prijde mi to jako extremni ameterismus. pdf a
nijak jinak (jak ja rikam - posli v PeDoFilu :) a budem kamosi)

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz