robopes

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Sobota Srpen 2 16:30:40 CEST 2008

Zdravim,

   tak aby som to, co tu odznelo, uviedol myslim na pravu mieru
budem citovat datasheet:
"As an alternative to using the RESET signal, PEN can be held
low during Power-on Reset while SCK is set to "0".
(2467P--AVR--08/07)"

Teda, ATmega128 sa programuje skrz piny:
MOSI (PDI)     PE0       Serial data in
MISO (PDO)     PE1       Serial data out
SCK            PB1       Serial clock
/RESET (alebo /PEN)

Ked sa vratime naspet k teme, nestudoval som vsetku
dokumentaciu, a mozno tam je neaky bootloader, ale na prvy
pohlad to vyzera, ze nie. Doska je navrhnuta tak, aby
podporovala ISP SPI programovanie obvodu (ak ho nasledne
nazakazali). Teda Vam zostava naprogramovat obvod pomocou ISP
programatora. Moze to byt v tejto konferencii casto spominany
"hrdzavy klinec", alebo nieco profesionalnejsie.
<reklamna vlozka> Pozrite na stranky www.elnec.com urcite si
nieco vyberiete.
http://www.elnec.com/products/device-programmers/
</reklamna vlozka>