OT: prohlizec souboru DWG

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Středa Duben 30 20:35:57 CEST 2008

ProgeCad je skvělý. Učil jsem se s ním zacházet podle učebnice Autocadu
(který dost věrně napodobuje) a šlo to dobře. Autocad se taky nenaučíte
používat tím, že si s ním budete 5 minut hrát. Zato s ním ale namalujete
v podstatě cokoliv co si usmyslíte. A to rychle a efektivně. Jen to umět...

    Martin.