OT: prohlizec souboru DWG

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Duben 30 20:19:38 CEST 2008

On Wed, 30 Apr 2008, Michal HW wrote:

> Mam tady dokumentaci v AutoCADu, pripona DWG.
> Existuje nejaky OSVEDCENY prohlizec zdarma?
> Nejlepe co ma par KB kodu, at nemusim stahovat cele DVD...

Zacal jsme s tim "Free DWG Viewer" od infografu. Moc mne nenadchnul a
protoze neumi tisknout tak jsem ho zase zahodil.

Pak jsme nasel progeCAD - pry umi tisknout, ale.. Ten program jsem
proste nepochopil , neprisel jsem na to jak s tim neco rozumneho udelat.
Jsou urcite typy programu ktere proste nesnasim..

Nakoc jsem dostal doporuceni na Bentley. Nesplnuje podminku ze to musi
byt male a take se musite registrovat. Ale je to docela intuitivni a
dobre to tiskne. Zatim pouzivam tohle..