Pozadavky na Anteny..

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Duben 29 19:46:08 CEST 2008

Tak neco k veci..........

Antena neni aktivni prvek, tudiz CE zkouskam nepodleha.
Dulezite je vsak prohlaseni o shode , proto musite u ateny zmerit zisk a
vyz. diagram.
Meri to par laboratori , tusim Ramet kunovice a jini, kteri maji polygon
, tady nejakou veelkou bezodrazovou ko0moru , SA a pozicioner anteny.
Muzete si to vyvcucat z prstu, vetsina vyrobcu , to provadi PC simulaci,
nekteri to zkopiruji od podobne anteny, merit tu CTU nebude,

Problem bude v ZISKU anteny,m kdyz meri CTU  ISPky tak musi dolozit tyto
udaje o antena, na zaklade kterych vypocte  CTU hustotu vykonu dle
ktereho dava flajstry....cele je to nesmysl ...ale nejaky papir pokud
budete prodavat , musite mit.

Vyrobci davaji predevsim doklad o SWR to znamena jakost anteny, coz se
da zmerit doma se scalar analyzatorem + sweep  + prislusentvi.
Jakost ale CTU nezajima ;-) nebo aspon o tom nevim, jde jim o zdimani OSVC.

LK