OT: Kniha o Visual Basicku

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Duben 29 09:48:44 CEST 2008

Puvodne jsem nechtel reagovat, nicmene neda mi to - vsiml jste si pane
Zahradnik, ze by nekdo v tomto threadu nekoho zesmesnoval ? Ja ano a
reknu Vam to - jste to Vy! Kdyz uz Vam nestaci argumenty, tak se snazite
  ostatni zesmesnit. :-(
No a ted k tomu hlavnimu - VB je proste mrtev aneb: Le roi est mort -
viva le roi - proste cokoliv jineho, jenom ne, VB.
V jednom mate pravdu - je jedno v cem clovek programuje, ale pokud bych
mel zacinat zrovna s VB, tak si to dvakrat dobre rozmyslim.

Ad Vase averze k Jave - je zajimave, ze tento jazyk je na takovem
vzestupu - ano presne na vzestupu, kdyz se totiz laskave podivate na
nabidky prace tak prevazna cast inzeratu je na programatory v Jave.
Navic rychlost spousteni aplikaci tohoto jazyka je jiz na srovnatelne
urovne s ostatnimi jazyky bez mezikodu a to nemluvim o prehlednosti,
syntaxi a dalsich finesach tohoto jazyka v porovnani s VB.

Pro slecnu Svobodovou - Pokud mate VB2008 Expres ed., je mozno take si
zdarma stahnout z netu i dalsi GUI - C++ popripade C#, vrele Vam
doporuciji cokoli jineho nez VB.