Ultrazvukove cisteni

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Duben 28 12:27:45 CEST 2008

Ono se to vseobecne prehani. Prakticky o vetsine aromatickych uhlovodiku
muzete napsat to same (vcetne karcinogenity) - vcetne benzinu, ktery ma
kdekdo v garazi v kanustrech, nadrzi, sekacce a ja nevim v cem jeste.

http://www.irz.cz/repository/latky/tetrachlorethylen.pdf

Tady mate celkem hodnoverne zhodnoceni toho co je perchlor - neni to tak
strasne jak licite.

Vzhledem k tomu, ze hodim UZ pracku na dvur (zavru za ni viko) a za 2
minuty vyndam desky a viko zase zavru. Nepredpokladam, ze bych se
perchlorem nejak kontaminoval.

Co se tyka ekologicke likvidace - kdyz nekdo prijde tak mu ukazu zase
10l cisteho perchloru (minus nejake ztraty). Proto jsem na to pristoupil
pokud jej dokazu recyklovat.

Radek Vicek