Magneticky mor, was: hdd & zmagnetovany sroubovak ?

Pondělí Duben 28 08:40:22 CEST 2008

Mě se pravidelně zmagnetovává roh obrazovky televize, 1,5 m od ní je
reprobedna (basák ARN6604). Za 2 měsíce je roh zelený, musím to přejet
cívkou na mazání pásků. Jinak kolega mi říkal že má v blízkosti hromosvodu
oplechování střechy a ty plechy se mu samy zdeformovaly. Takovou sílu si ani
nedovedu představit, myslel jsem že po nasycení železa ta síla už dál
neroste.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 26, 2008 11:58 AM
Subject: Magneticky mor, was: hdd & zmagnetovany sroubovak ?

>Ja zase bohuzel bojuji s magnetickym morem.
>
>Postupne se mi vsechny kovove veci v dilne magnetuji. Prinesl jsem si
>novou pinzetu a radove do tydne se na ni zacly lepit veskere zelezne
>nozicky co jsem ruzne ustipal.
>
>To same vsechno ostatni. Nevim o zadnem magnetu co bych mel nekde v dosahu.

Zo zdrojov JPP som onoho casu pocul, ze blizkost bleskozvodu moze sposobit
taketo nieco (aj ked blesk priamo neudrie, bleskozvodom mozu tiect pomerne
znacne prudy).

Samozrejme netusim, nakolko je v tomto ohlade agenturna sprava JPP
pouzitelna, ale jeden nikdy nevie: nemate v blizkosti dielne bleskozvod?

wek