Magneticky mor, was: hdd & zmagnetovany sroubovak ?

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Sobota Duben 26 12:24:27 CEST 2008

Ja som sa stretol zasa so zmagnetizovaným autom.Opakovane mi prinášali
do opravy malý TV monitor,ktorý mal obraz zdeformovaný magnetickým
poľom.Interná demagnetizácia,ktorá sa aktivuje po každom zapnutí
monitora už nestačila.Musel som vždy použiť demagnetizačnú cievku.Zistil
som,že monitor býva umiestnený v mikrobuse,približne v jeho pozdĺžnej
osi.Ak sa zapnutý monitor vložil do mikrobusu,v tom momente sa obraz
zdeformoval.Neviem,ako to potom vyriešili,lebo demagnetizovať celé auto
si neviem predstaviť.

                         P.B.