zachrana dat z HDD

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Sobota Duben 26 19:44:39 CEST 2008

Zatimco u auta je to trochu jine. Napred se zjistuje, jestli jsou splneny vsechny zakladni predpoklady aby auto jelo, olej, vzduch, benzin, pripadne elektrika. Pokud se zavada takto nezjisti, nastava takzvana druha faze. Funguje motor? ne! muzeme nabidnout vymenu motoru s 1000% zarukou? Zkusime!, jinak vymenime aspon benzin, vzduch, a elektriku :-))
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 26, 2008 7:27 PM
Subject: Re: zachrana dat z HDD

Takze hodinky (klasicke mechanicke) sa opravuju takto:

V prvni etape se zjistuje v cem je probem,
1.rozbite sklicko
2.roztrhnuty remienok
3.zlomena pruzinka, zlomeny zub na niektorom koliesku atd.

V prvom a druhom pripade staci vymenit pokazenu sucast a mate vymalovane.
V tretom pripade sa spravidla hodinky rozoberu, vadna suciastka sa vymeni, a hodinky sa znova zlozia. Nie je to az taky problem a vystacite si s hodinarskym naradim, u jemnejsich (damskych) hodiniek treba aj lupu, ale nie je nevyhnutna.
Suma sumarum nejde o ziadnu alchymiu, chce to len pevnu ruku a silne svetlo, ale to nie je zase az take nutne.

wek

PS. Za mladi som zopar budikov opravoval a kupodivu niekedy aj s uspechom; ale je mi jasne ze byt hodinarom je nieco uplne, ale uplne ine.