zachrana dat z HDD

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Duben 26 19:27:57 CEST 2008

Takze hodinky (klasicke mechanicke) sa opravuju takto:

V prvni etape se zjistuje v cem je probem,
1.rozbite sklicko
2.roztrhnuty remienok
3.zlomena pruzinka, zlomeny zub na niektorom koliesku atd.

V prvom a druhom pripade staci vymenit pokazenu sucast a mate vymalovane.
V tretom pripade sa spravidla hodinky rozoberu, vadna suciastka sa vymeni, a hodinky sa znova zlozia. Nie je to az taky problem a vystacite si s hodinarskym naradim, u jemnejsich (damskych) hodiniek treba aj lupu, ale nie je nevyhnutna.
Suma sumarum nejde o ziadnu alchymiu, chce to len pevnu ruku a silne svetlo, ale to nie je zase az take nutne.

wek

PS. Za mladi som zopar budikov opravoval a kupodivu niekedy aj s uspechom; ale je mi jasne ze byt hodinarom je nieco uplne, ale uplne ine.