Diferencialni par na PCB

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Duben 25 13:57:28 CEST 2008

dejfson wrote:
> [...]
> impedanci (i na vysokych frekvencich. Pokud neni, tak se davaji jeste
> do serie s tim svabem vpravo nahore cca 470R odpory aby se ta
> impedance zvetsila). Jinak ten spoj je kvuli mechanickemu provedeni
> karty. Ta cast co neni videt je SMA konektor s bufferem ktery vede na
> osciloskop. Samozrejme takova vedeni nemohou byt nikdy zapojena do
> hvezdy, vzdycky se musi tahnout pres vsechny receivery kontinualne
> (stejne jako za starych casu BNC kabel na zasitovani pocitacu :). To
> je ten duvod proc to vede pres celou desku.
To nevim ze to funguje, ja jsem to zatim nikdy nevidel v provedeni s
dif. pary, u tech jsem zatim vzdy videl jen propojeni bod-bod. Analogie
se starou siti s koaxi a BNC mi to vic priblizuje. Asi z toho delam
vetsi vedu nez to je.

> [...]
> nestiha nejak prevadet a ze FPGA uz vubec nestiha prebirat signal,
> takze jsem modifikoval zapojeni tak, ze pouzivam RS flipflop ktery
> nastavuju timhle signalem a resetuju pres FPGA synchronnim ze 100MHz
> hodinama. Tento integrac co je tam pripojeny je ECL RS flip-flop, kde
> jeden z tech signalu je pripojeny na CLK toho obvodu. Vzhledem k tomu
> ze ten obvod nema diferencialni ECL CLK, pouziva se jenom jeden
> signal. Ty ctyri placky u toho obvodu jsou terminacni odpory ktere
> jsou na druhe strane propojene propojkama na 3V3 a GND ve vnitrnich

No to jsem moc nepobral, ale neni to az tak dulezite, jen jsem chtel
vedet jak to je pouzite.
> Rikal jsem velke protoze v pomeru k sile vedeni je to jako pest na
> oko. Jinak s tou indukcnosti je to o dost slozitejsi,
> viz:
> http://belohrad.web.cern.ch/belohrad/01349962.pdf
> (pozn: asi bych to nemel davat tak verejne kdyz je to placena sluzba,
> takze to vecer smaznu)

Muzes mit ciste svedomi, mam pristup k IEEE.  Vecer si to prectu.
Jsem rad ze se oba snazite mi to vysvetlit, dekuju.

Tosa