Diferencialni par na PCB

dejfson dejfson@gmail.com
Pátek Duben 25 11:08:54 CEST 2008

Nerekl jsem prece, ze se to musi, jinak to nebude fungovat :) Samozrejme
nemusi se nic, je to jenom obecne doporuceni. Ve vasem pripade bych se tim
moc nezabyval pokud by to melo zpusobit praci na dalsi 2 hodiny :) Ten spoj
je dost kratky. Na

http://belohrad.web.cern.ch/belohrad/diffpair.png

jsem hodil maly obrazek karty. Diferencialni par je tam zvyrazneny. Jedna se
o PECL vystup ADCMP567 komparatoru ktery je vedeny pres celou desku. V
prostred je PECL->TTL translator a na konci toho vedeni jsou zakoncovaci
odpory, PECL->TTL a pak to jde do FPGA. Spoj ma cca 15 centimetru a jak
vidite, take jsem se pruchodkam nevyhnul. Toto vedeni ma cca 102 ohmy,
odmereno tou metodou kterou jsem uvedl. Vzhledem k tomu ze vy mate
vzdalenost asi 3 centimetry, tak bych to moc neresil. Jestli pouzivate
odpory 1206, tak velikost toho odporu se da smele prirovnat k delce toho
vedeni :):)