Riadenie hysterezy komparatora z MCU

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Duben 24 12:36:57 CEST 2008

Jeste me napadlo - slo by pouzit dva komparatory, kazdy by mel svuj
referencni vstup pripojeny na vystup DA prevodniku, ktery muze ridit MCU
(podle pozadovane presnosti to muze byt od odporoveho prevodniku na
portech MCU az po 16b na I2C sbernici) a vystupy komparatoru pak spojit
pomoci hradla nebo zpracovava v MCU (zavisi od pozadovane rychlosti). Za
vetsi slozitost ziskate velkou variabilitu nastaveni komparacni urovne a
hystereze zvlast.

Tosa