OT: predpatecni -opravy a co dal

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Duben 24 11:26:28 CEST 2008


Puvodni zprava ze dne 24.4.2008 od aze:

> Zdravim. Nez zacnu nahanet ruzne vyhledavace, zeptam se lidi z
> praxe. Jaxe postupuje, kdyz si zakaznik v zaruce reklamuje zbozi, je
> predem upozornen na to, ze v pripade neopravnene reklamace bude
> uctovana oprava a prace.

To zalezi na tom, co je to za zakaznika. Pokud je to spotrebitel dle
zakona o ochrane spotrebitele, pak jeste zalezi, po jak dlouhe dobe to
reklamoval, protoze tam se to lisi i v ramci tech dvou zakonnych let.

Pokud to spotrebitel neni, pak to zalezi vylozene na smluvnich
ujednanich mezi dodavatelem a odberatelem.

V tomto pripade se asi nejedna o spotrebitele, jestli tomu dobre
rozumim.

> Vysledkem je, ze priveze 23. mesic 3 stejne pristroje, jeden
> nepouzity a dva nekompletni, z toho jeden ve spatnem stavu, bez
> konkretniho popisu zavad,

Tak kdo to prijimal a proc to prijimal, kdyz neni popis zavad?

> Za prace se vystavi faktura a firma se vyzve k jeji uhrade a po ni
> si muze zbozi odvezt. Ta to odmitne a zada zruseni kupni smlouvy
> (!). Duvody jsou zcela bezvyznamne.

Jake?

> Ubehne mesic, zbozi je po zaruce a lezi. Firma je opet vyzvana k
> zaplaceni a prevzeti zbozi s tim, ze bude od data XX uctovano
> skladne a take penale. (mimoto dluzi i za jine zbozi). Co dal?

No s neplatici je to problem vseobecne. To ti nikdo nic moc ucinneho
neporadi... Vymahaci agenturu nebo bouchace?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

==========================================================
Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
telefon: 475 501 627, mobil: 602 409 601, fax: 475 511 338
web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert@clexpert.cz
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz
==========================================================
 





Další informace o konferenci Hw-list