Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Duben 23 10:40:13 CEST 2008

No iste, len spekulujeme... Takze dalsia spekulacia: stanovuju nejake normy kolko LED z kolkych musi v jednotlicych svietidlach na aute svietit? Zrejme nie. Aby svetlo vyhovelo - musi svietit. Pri ziarovkach je predpisany prikon vo W pre kazde svietidlo, tym je nepriamo predpisana intenzita. Ak nesvietia 4 z povedzme 100 LED, intenzita stale vyhovuje predpisom. Takze na otazku, ci by pustili auto, kde nestvietia 4 LED zo 100 odpovedam - kludne...

Ciste technicky som chcel povedat to, ze tie LED nemuseli "odist" pouzivanim, ale mohli byt vadne z vyroby. Prip. ak su zapojene po 4 v serii, tak staci, ze 1 bola nepodarok.

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ