Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 23 10:26:01 CEST 2008

>  > Nicmene vam v zarizeni uz nejaka ledka odesla? Myslim
>  > samovolne.
>  > Nepouzivam jich tolik a nejsou v takove permanenci abych
>  > mohl na neco
>  > usuzovat.
>
>  To nie, ale min 2x sa mi stalo, ze nesvietili nove LED-ky. Kupil som naraz 10 rovnakych, ocividne z jednej serie a 1 z nich bola vadna. Mozno je to aj pripad aut, ak maju toleranciu, ze 4 vadne v svietidle je este OK.. Nieco ako pri vadnych pixeloch v LCD paneloch.

To jako že by pustili do světa auto, kde nesvítěj všechny LEDky ve
světle? To asi ne. A 10 vadnejch pixelů v LCD není ani jedno promile,
zatímco 4 vadný LEDky - kolik jich tam je celkem? 100 určitě ne a to
by byly už 4%.

P.K.