Mereni ucinnosti spinaneho zdroje.

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Duben 22 14:25:39 CEST 2008

Zapomínáte na cos Phi nebo účiník. Neboli Pin = U*I*cos Phi a pro
spínáky obecně se cos Phi pohybuje kolem 0,5-0,7 (bez PFC = korekce
účiníku).
Řešení je buď zdroj napájet stejnosměrně nebo použít wattmetr, který ale
musí být stavěný na příslušný průběh proudu. Osobně jsem dosáhl pro svůj
spínák slušných výsledků i s obyčejným analogovým wattmetrem několik
desítek let starým.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |