Pouzivate nekdo sitove prvky Wiznet ?

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Duben 22 02:10:56 CEST 2008

Od: "Ctirad Konečný" <ck@cbox.cz>

| Ty chipy W5100, ktere mi zatim lezi v supliku a moduly WIZ810 mam primo od
| vyrobce v Koreji. Nekde na strance maji e-shop.
| Koukam, ze ted existuji uz moduly WIZ811, ktere maji roztec pinu 2,54 mm. Ja
| jsem k tem 810 pracne shanel protikusy - roztec 2 mm.
| S temi moduly si ted hraju, ale zatim zadne rezime nechci vyslovit. Zkousim
| jeste Tibbo, Davicom, ENC28J60 a take jsem vykuchal X-port, ve kterem je
| klon 80186 + flash pamet. Uvazoval jsem i o CP2201 od SL, ale zatim jsem je
| nekoupil.

To mate pomerne siroky zaber, jestli vsechny vzdy nejak rozchodite do funkcni
podoby. Muzu se zeptat co je na nich nevyhovujici, proc nezustanete u jednoho
z nich ? Vykon, moznosti nebo cena ? A jak to testujete ? Portujete na to nejake
uIP nebo mate vlastni knihovny ?

Na ten e-shop Wiznetu jsem se dival, ale maji tam minimalni odber 160 chipu
nebo 50 modulu, a to je na osahani prece jen moc. Nebo jste je ukecal na
nejake vzorkove mnozstvi ?

Jinak krome toho modulu WIZ811 s "normalni" rozteci konektoru taky zacali
delat chip W5300 s 16-ti bitovym interface a vetsi pameti. A taky ho dali
do normalnejsiho pouzdra, konkretne QFP100 s rozteci 0.5 mm.

Pekny den.
rollfree