Pouzivate nekdo sitove prvky Wiznet ?

Ctirad Konečný ck@cbox.cz
Pondělí Duben 21 23:23:54 CEST 2008

Dobry den.
Ty chipy W5100, ktere mi zatim lezi v supliku a moduly WIZ810 mam primo od
vyrobce v Koreji. Nekde na strance maji e-shop.
Koukam, ze ted existuji uz moduly WIZ811, ktere maji roztec pinu 2,54 mm. Ja
jsem k tem 810 pracne shanel protikusy - roztec 2 mm.
S temi moduly si ted hraju, ale zatim zadne rezime nechci vyslovit. Zkousim
jeste Tibbo, Davicom, ENC28J60 a take jsem vykuchal X-port, ve kterem je
klon 80186 + flash pamet. Uvazoval jsem i o CP2201 od SL, ale zatim jsem je
nekoupil.
Zdravim CK

----- Original Message -----
From: "Rollfree" <rollfree@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, April 21, 2008 1:24 AM
Subject: Re: Pouzivate nekdo sitove prvky Wiznet ?

Od: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>

| Ja pouzivam Realtek RTL8019 a Microchip ENC28J60 a Microchip PICy s
| vestavenym ethernerovym radicem.
|
| Mam tu ale nekolik XPortu a take development board pro XPort
| (original), chtel jsem s tim kdysi delat, ale kdykoliv jsem se do
| toho pustil, tak me nastvalo to stupidni vyvojove prostredi a take ta
| logika, jak jednoduche veci delat co nejsloziteji. Kdyby nekdo mel
| zajem, tak se treba dohodneme...
|
| Take tu mam nekde dva uplne nove kousky Crystal CS8900A, kdyby mel
| nekdo zajem...

Na tech Wiznetech je prave elegantni to pouzivani. Teda aspon teoreticky,
podle datasheetu. Je to ovladani na urovni socketoveho rozhrani, taky tomu
rikaji "HW sockety".

| Tak snad neni zase az takovy problem ty cipy dovezt. Klidne ti je
| sezenu...

Diky za nabidku, jenze to pro par kusu asi neni realne. Napred totiz
potrebuju
par kousku (tedy treba doslova par), abych zjistil, jestli tudyma vede cesta
nebo ne. Takze budu muset vzit zavdek modulem se starsim chipem z TME.

Ona v tom ale urcite nejaka zrada bude, protoze jinak si neumim vysvetlit,
ze by tak pekny kousek kremiku za takovou cenu nikdo nepouzival.

rollfree