GSM brana - pripojeni analogoveho telefonu k GSM modulu

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Neděle Duben 20 17:59:27 CEST 2008

Dobry den,

ja to zkousel s elektronikou z telefonu - je to prakticky to same jako s
tou jednoduchou odporovou vidlici ... zajimalo by me jak ma treba reseno
2N emulaci telefonni linky u GSM bran. Neverim, ze by tam mely signalovy
procesor - co si matne vzpominam, kdyz jsem mel jejich jednoduchou branu
kdysi rozdelanou - je tam LM324...a par pasivnich soucastek.

Kdyby se nekde naslo schema nebo aspon fotka plosnaku ... ehm

Diky,

s pozdravem Jan Půhoný