OT: plky

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Duben 17 13:35:02 CEST 2008

v tom pripade som velmi rad. Osobne som priemyslom takmer nedotknuty :-P
a poznam iba z rozpravania ludi ktori pracovali pre firmy typu
flextronics a pod.
Na druhej strane firmy s ktorymi spolupracujeme my maju pomerne stale
obsadenie a uz 7 rokov sa bavim s tymi istymi ludmi. To sa mi paci, lebo
viem ze sa mozem spolahnut a clovek na druhej strane ma prehlad o tom co
sa za tu dobu v odbore udialo.
b.