OT: plky (RE: Radiace vs. typy pameti)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Duben 17 11:08:18 CEST 2008

Kdyz jsem nastoupil u firmy, byl jsem mlady, drzy, dravy, plny elanu
jsem se vrhal bezhlave do kazde nove vyzvy a byl jsem schopen se praci
venovat 500 hodin mesicne.
Od te doby uz utekl nejaky ten litrik vody a situace se zmenila. Stale
jsem drzy, stale se citim mlady. Uz se nevrhnu na kazdou vyzvu, jsem
rozvaznejsi, mam rad svuj klid. Snazim se delat cca 180 hodin mesicne,
kdyz delam vic nez 300 citim unavu. Ale vzhledem ke svym zkusenostem
udelam v konecnem dusledku vic prace a jsem pro firmu uzitecnejsi.
Proc bych se mel citit stary jen proto, ze je mi o nejakych 15 let vic
a trochu jsem se zmenil? Kazdy je tak stary jak se citi. Ja se citim
mlade.
Marek