Notebook, jede jen na baterie

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 16 07:18:07 CEST 2008

Z adaptéru jde něco kolem 19V, baterie je LiION, takže má napětí 7,2,
10,8 nebo 14,4V (násobky napětí jednoho článku). Když tam někam
nacpete DC/DC měnič a budete respektovat parametry pro nabíjení LiION,
tak by to jako nouzovka mohlo fungovat. Problém je proud - pokud
chcete na notebooku pracovat o něco dýl než je výdrž baterie, musíte
ji krmit větším proudem než si vezme notebook.

Možná ale narazíte na další problém - baterie v notebooku nemá jen + a
-, ale taky nějakou komunikaci a možná se i nabíjí každý článek
zvlášť.

Nejlepší by bylo najít a vyměnit vadnou součástku, ale to asi víte ;)

P.K.