OT: vrtana studna

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Duben 15 20:04:14 CEST 2008

O jedne veci na kterou firma neupozorni bych vedel: ze budou vrtat
vrtackou se vzduchovym vyplachem bez sberace prachu, takze okoli do 50
metru bude pokryte tlustou vrstvou prachu, sousedi z okolnich domu
budou skakat tri metry vysoko a nejdriv se budou pokouset ubit obsluhu
nasadou od hrabi (neuspesne), pak se podivaji na internet a zacnou na
ni kricet neco o vyhlasce banskeho uradu (uspesne). Ja si to pamatuju
ze situace toho popraseneho souseda :-)

Ales Prochaska