[OT] Redukcni tubus na fotak Canon

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Duben 11 21:20:04 CEST 2008

Mimo misu , ale nedalo mi:
Kdo jednou zkusi zrcadlo, uz  nechce zpatky. Ten obrazovy vystup je
nesrovnatelny, nehlede na jine prednosti.
Cimz netvrdim, ze kompakty jsou na nic, take ho mam ( nekdy to jinak
nejde) , ale jsem jeden z tech co s sebou stale taha zrcadlovku s
minimalne 2-3 objektivy
prakticky vsude s sebou.  Nekdy je to opravdu neprakticke,  odmenou jsou
ale zajimave zabery, ktere bych treba kompaktem nikdy neporidil....