[OT] Redukcni tubus na fotak Canon

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Duben 11 16:59:08 CEST 2008

 11.4.2008, 16:50:30
dobry den

samotny adapter je vam nanic, musite jeste koupit pridsadky, existuji
telepredsadky i sirokouhle predsatky, cena tak 3-4kKC. Plus 600 Kc za
adapter a jste na cene noveho fotaku. Pokud by jste potreboval kratsi
ohnisko, novym fotakem si moc nepomuzete, ale pokud vam cosi schazi na
delsim konci rozsahu, pak Canony A720, A650, G9 naji rozsah 35-210mm.
Pritom A720 koupite za 5 kKC, tedy zhruba za stejnou cenu jako
predsadku s adapterem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz