Letadla a vůbec - takové jedno víkendové upozornění

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Duben 6 06:29:56 CEST 2008

On Sat, Apr 05, 2008 at 12:42:20PM +0200, Pavel Kadečka wrote:
> [...]

No, ono hlavne rozdil bude v tom, ze v "pripade pasu" by motory musely
rozpohybovat cely vzduch v okoli, kdezte v normalnim pripade
vzduch "stoji" a je treba "jen" rozpohybovat letadlo, takze pochybuju,
ze pri nejakem vetsim rozpeti kridel by experiment s pasem fungoval...

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net