Zarizeni pro napajeni 3x500V

Petr Klusek klusek@volny.cz
Pátek Duben 4 21:03:09 CEST 2008

Zdravím

Ovladací obvody se v IT sítích opravdu řeší jednoduše transformátorem
většinou 24 nebo 48 voltů. Problém ale je, že konkrétně u zařízení v
dolech v prostorech SNM2 (což je prostředí kde muže dojít k nahromadění
metanové směsi, v tomto prostředí jsou zařazeny všechny podstatné
prostory dolů) se nesmí dle současné legislatívy vyjít z pevného závěru
jiným ovladacím napětím než jiskrově bezpečným. Navíc veškerá napětí i
ovládací pokud nejsou jiskrově bezpečná musí být hlídany hlídačem
izolačního stavu.

toď v krátkosti vše. Pokud budou ještě nějaké další dotazy rád zodpovím.
S doly mám skušenosti neboť jsem v jednom z nich zaměstnán.

Petr Klusek