Re: Jak je na AMPERu.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Duben 3 08:51:29 CEST 2008

Ministykace jsem tehdy pouzil GE. Totiz problem byl v tom, ze jsem
potreboval jeste pomocne kontakty, puvodni stykace MC je mely na boku
tak jsem tesne nad stykace vestavel dalsi zarizeni a stykace BG co se
k nim pomocne kontakty davaji shora se mi tam nevesly.
Tak jsem si vzpomnel jak jsem kdysi poslal jeste dal nez do haje
agenta fy GE co se mi vnucoval dost nevybirave se svymi ministykaci
a vzal jsem jej  na milost - tyhle stykace maji pomocne kontakty po stranach
a to bylo prijatelne. Akorat je otrava predelavat neco co se osvedcilo.