Jak je na AMPERu.

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Duben 3 07:52:49 CEST 2008

ja jsem zkusil jet na vystaviste autobusem jednou, metro tam zatim zadny
blizko neni a nepomohl jsem si. autobus stal v kolone s autama.
nejlepsi je nechat auto nekde v letnanech a tech 5-10min dojit pesky.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Thursday, April 03, 2008 7:40 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Jak je na AMPERu.

Vcera jsem tam byl.
Narazil jsem tam na firmu TME - pry je polska a asi rok funguje i v
Cesku.
Dostal jsem od nich ZADARMO katalog, asi dvakrat silnejsi nez jaky
vydava GM.
Mate s touhle firmou nejake zkusenosti?
Slintal jsem tam pred pajeci a odpajeci stanici Weller, libily se mi
pracovni stoly Diametral.
Uz zase mi zvedla mandle firma LOVATO - skoncila s vyrobou stykacu BF16
(pred casem udelala totez s ministykaci MC9 a ja jsem musel hledat
nahradu kdyz jejich BF9 jsem pouzit z rozmerovych duvodu nemohl).
Zaujaly mne dve hostesky co prochazely veletrzistem, od pasu nahoru
oblecene jen do nasprejovanych barev (nemate nekdo fotku, ze bych ji
prilozil do cestovni zpravy? :-) Nez jsme se tam autem dostali, byl to
des a bes, priste pojedu urcite metrem.

Jake zajimave poznatky kdo mate?