Merak ESR, pripadne DCR?

Vladimir Franek franek@skip.cz
Čtvrtek Duben 3 08:35:33 CEST 2008

Zdravim,
merak od pana Zajice taky pouzivam, je to druhy nejvice pouzivany merak, po
propiskavatku. :-)) Rozhodne neukazuje u vsech elytu stejné a dobré ESR.
Typicky elyty ve spinanych zdrojich s 3842 na noze 7 odchazeji
tim, ze se zhorsi ESR a zdroj nenastartuje. V leckterych spinanych
zdrojich jsou pouzite uplne ty nejlevnejsi elyty na mistech, kde by rozhodne
mely byt ty s low ESR, stejne tak motherboardy. ( i znackove od velkych
svetovych vyrobcu).      Vladimir

----- Original Message -----
From: <Cihak@dkv.lbc.cd.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 02, 2008 2:00 PM
Subject: RE: Merak ESR, pripadne DCR?

Zajímavé... Já se to styděl přiznat, ale jsem na tom úplně stejně.
Nepamatuji se, že bych někde vyměňoval vadný elyt (pokud nebyl celý od vytékající soli, nebo nebyl
poddimenzovaný v některých PC MB). Mám tu hračku od pana Zajíce a elyty, které dávám do svých
konstrukcí (obvykle použité) poctivě přeměřuji a nevzpomínám si, že bych nějaký elyt vyhodil se
špatným ESR...
Že by zhoršené ESR byl spíše takový strašák, kterým se ospravedlňuje neschopnost najít skutečnou
závadu případně vysoká cena opravy ? :-))). A Hrrrr všichni do mě...

Martin.