prerobenie LCD na LED

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Duben 2 16:43:21 CEST 2008

 2.4.2008, 16:33:04

Pokud to mechanicka konstrukce dovoluje, da se, s minimem nakladu, ale
ne s minimalni pracnosti, zabudovat LED podsvetleni. Mam takto
predelany jeden LCD panel-metr od chobotu.
Potrebny odstup mezi PCB a LCD jsem dosahl vlozeni 90 st. pinove listy
mezi "gumy" a PCB, na PCB letovano.
Do vznikleho prostoru jsem umistil nekolik LED a rozptylovou folii.
Odrazna folie na zadni strane LCD se prirozene musi odstranit, pokud
chcete inverzni zobrazeni staci otocit jednu polarizacni folii.
Funguje to celkem spolehlive, ale prace s tim bylo dost.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz