prerobenie LCD na LED

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Duben 2 14:34:20 CEST 2008

Myslim, ze praktickejsie by bolo z budika vyuzit len prijimac, resp.
zohnat si prijimac inde a dekodovanie DCF + zobrazovanie si urobit sam.

V LCD je budeny kazdy segment striedavym (obdlznikovym) napatim voci
spolocnemu striedavemu napatiu na spolocnej elektrode. Segmenty, ktore
zobrazuju (teda zatemnuju pozadie) su budene v protifaze, tie co
nezobrazuju, vo faze so spolocnou elektrodou. Frekvencia je v rade
desiatok Hz, prud je "nulovy". Takze na prerobenie na LED by to chcelo
tolko hradiel, kolko je segmentov. To je minimum, ak pocitame, ze
vystup hradla utiahne LED-ku. No, alebo MCU s potrebnym poctom vstupov
a vystupov :-)

Preto radsej navrhujem spravit si vlastne aj dekodovanie. Na webe sa
najdu algoritmy, aj hotove zdrojaky, ak to ma byt bez vlastneho
programovania dekodera.

miro

--- peter tesar <peter.tesar@centrum.sk> wrote:

> Zdravim,
> rad by som si lacno kupeny DCF budik s LCD displejom prerobil na LED
> zobrazovanie. Totiz take DCF hodiny, ktore by mali LED zobrazovanie
> HH:MM:SS, alebo aspon stale a "pekne" podsvieteny LCD displej som v
> rozumnej cene nenasiel.
> Da sa nejako jednoducho premenit signal ktory budi LCD na LED?
> Uvazujem
> zobrat signal priamo z toho sirokeho plocheho kabla spajajuceho
> plosak s
> displejom.
> Diky.
> [...]

You rock. That's why Blockbuster's offering you one month of Blockbuster Total Access, No Cost.
http://tc.deals.yahoo.com/tc/blockbuster/text5.com