OT: BANN (bylo Reseni problemu s neprizpusobivymi?)

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Duben 1 16:05:27 CEST 2008

K tem crackum, prave jsem takto resil jeden problem, koupil jsem si
mikroelektroniku, zaregisroval a pouzivam ji pres 2 roky.
Dnes jsem potreboval ladit aplikaci primo na miste a taxem si mikroc
instaloval do notebooku, bohuzel nez mi prisel email s licenci, nekdy
chodi i na druhy den ;-)  tak jsem si musel hodit mikroc verzi 6, ktera
je dostupna na warez serveru. Je to piratsvi nebo ne ;-)?

LK