OT: BANN (bylo Reseni problemu s neprizpusobivymi?)

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Duben 1 15:57:34 CEST 2008

Ano, sveho casu jsem warezove servery pouzival prave k temto ucelum
(sdileni dat ohledne projektu) :)).

Dale pokud vim, tak je stahovani autorskych del (video, audio, foto, ...)
scela v poradku dle zakona, nelegalni je jejich sdileni.
Etickou cast ponechme stranou.

Takze nam tu zustavaji ruzne craky a podobne utilitky.
Zde se opet neshodnem.
Napriklad ja jsem si koupil Delphi 7, ale pro jejich pouzivani
pouzivam crack, abych se nemusel registrovat u borlandu (a nasledne
byt spamovan a vynaklad usili na odstraneni z jejich spam DB, coz
mne stalo dost neprijemne telefonovani s jejich "zakaznickou" linkou).
Takze uzitecnost pro "slusne" lidi zde je.

Soulasim s tebou v tom, ze by se tato konference nemela stat mistem
kde dominuje vymena techto informaci, ale ne proto, ze by mi tyto informace
vadily, ale proto, ze ucelem teto konference je elektrotechnika a pribuzne
obory a proto tuto konferenci odebiram.

Zakazovat sireni informaci je proti memu presvedceni a mozna prave
diky temto informacim (jak napadnout sit, jak odposlechnout heslo, ...)
vim, co delat, kdyz se na siti deji "divne" veci.
Takze pokud tyto informace maji vztach k tematu konference (treba
analyza problemu na ethernetu s pouzitim http://www.oxid.it/) jsou
dle meho nazoru zcela prispustne.

Nic z toho vsak nezbavuje autora prispevku jeho osobni odpovednosti
za kvalitu a relevanci, pripadne zakonnost.

	Slavek

PS: Utoky typu MAN in MIDDLE pouzivam bezne pri zpetne analyze komunikacnich
protokolu a nemam nejmensi vycitky svedomi :).