Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Září 27 11:11:59 CEST 2007

po navsteve Ciny uz cinu nemam rad, skor by som povedal ze ked som videl
tie hygienicke navyky http://www.balu.sk/gallery/album28/DSC00824, zenu
sediacu na chodniku pred restauraciou ako cistila potkana, alebo vsetky
riady vytiahnute na ulicu a umyvali ich tam hadicou uz nikdy nepojdem do
cinskej restauracie. To co sa pred casom prevalilo v cechach ohladom
hygieny v cinckych restauraciach v CR bol len slaby odvar toho ako to
skutocne je :-) Ale doma si rad nieco uvarim :-)
b.