11GHz - dotaz?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Září 21 20:50:30 CEST 2007

obrazok sa oplati nakreslit a potom uvidis ci tam ten nikel vadi. Na
400MHz este vadi, na 11GHz bude s klasickou technologiou vadit tiez.  U
klasickej technologie (ako som uz spominal) sa pouzivaju jednotky um
niklu (tusim az do 7 konkretne u Printedu) a len 'dych' zlata (0.04um).
Takze predpokladam ze zlato bude zanedbatelne a vsetko potecie niklom.
Ked si vyziadas specialnu technologiu bez niklu dostanes nejakych 0.5um
zlata co tipujem ze bude uplne stacit pre 11GHz a cez med nepotecie nic.
Ale preistotu si to nakresli a porozmyslaj kade budu tiect prudy - u
microstrip asi najskor na spodu zo strany substratu a u stripline po
celom povrchu.
b.