11GHz - dotaz?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Září 21 19:31:21 CEST 2007

Ahoj,

ja by som si najprv nakreslil jednoduchy obrazok a trochu sa zamyslel nad
tym, ze ako to pole tam moze asi byt rozlozene... Potom by som si spomenul,
ze hlbka vniku je len akesi cislo a ze to treba aspon 3x. No a najlepsia
bude nejaka ta simulacia a korelacia nameranych hodnot ako bonbonik, ked sa
budes chciet uz uplne vyblaznit.

Ze co vsetko sa da naucit pri navrhu pasikoveho vedenia...

A.

p.s. A to najdolezitejsie, dufam, ze na to prides aj sam.