ceny vyroby dps v CR - rekl jsem si dost

Lukáš Grepl grepl@condata.cz
Středa Září 19 14:00:45 CEST 2007

> Co se týče DPS, mám názor, že u prototypech v třídě přesnosti 4 si vystačíte doma s fotocestou.
> K firmě Gatema bych měl malou připomínku, že nám desky docela "kazili". Šlo sice o drobnosti, které bychom ještě přijali, ale hodně nám vadila dodací lhůta, která namísto slibovaných 3 týdnů byla třeba 5 a nikomu z firmy to nevadilo.
> Nedávno jsem byl v Gatemě na obhlídku výroby a musím uznat, že se zlepšilo hlavně vedení firmy. Zkusím k nim zadat pár zakázek a uvidí se.
> Jinak objednáváme u firmy Cube, která dělá velmi dobré desky a vždy v termínu.

Co se týče termínů, tak je fajn Printed. Týdenní i kratší termíny mají s
rozumnou přirážkou a dodržují je, celkem běžně pošlou desky i o něco
málo dřív než by měli. Posledně mi dokonce poslali několik desek co měly
zadaný termín 1 týden už za dva dny. To se teda ani u nich běžně
nestává, ale o to víc to potěší ;-).

Lukáš Grepl