ceny vyroby dps v CR - rekl jsem si dost

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Středa Září 19 09:05:45 CEST 2007

Velmi podporuji lidi, kteří jen nenadávají a taky něco udělají proto, aby se změnil "nevyhovující" stav dané věci. Autor má můj obdiv.
Otázkou času je, jak to nakonec dopadne... Přeji štěstí a silnou vůli.

Co se týče DPS, mám názor, že u prototypech v třídě přesnosti 4 si vystačíte doma s fotocestou.
K firmě Gatema bych měl malou připomínku, že nám desky docela "kazili". Šlo sice o drobnosti, které bychom ještě přijali, ale hodně nám vadila dodací lhůta, která namísto slibovaných 3 týdnů byla třeba 5 a nikomu z firmy to nevadilo.
Nedávno jsem byl v Gatemě na obhlídku výroby a musím uznat, že se zlepšilo hlavně vedení firmy. Zkusím k nim zadat pár zakázek a uvidí se.
Jinak objednáváme u firmy Cube, která dělá velmi dobré desky a vždy v termínu.

S pozdravem

Libor Valíček

R & D Hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com