11GHz - dotaz?

dejfson dejfson@gmail.com
Úterý Září 18 09:19:34 CEST 2007

na obvody do 5GHz pouzivam Neltec NY9220, maji ruzne tloustky, dielektricka
konstanta je tusim 2.2. tloustku si zvolite na zaklade potrebnych impedanci.
napriklad: ja jsem potreboval impedance od 100ohmu do cca 12, tim padem jsem
musel zvolit material s takovou tloustkou, ktera da rozumne sirky mikropasku
(v mem pripade se v rozmezi pouzivanych impedanci pohybovaly tloustky spoju
od 15mils do cca 2.5mm). material da se objednat v municomu (DE). upozornuji
ze neni nijak jednoduche na to dat zelenou masku. pokud je tam moc teflonu
(male medene plochy), maska nedrzi. nicmene - pro vase ucely bych ji stejne
nedoporucoval. je otazka zdali tento material nema vysoke ztraty na 10GHz,
je nutne se podivat a pripadne zvolit neco jineho. Neltec ma materialu
habadej. co se tyce konektoru, moc bych v tom vedu nehledal, dobre SMA
konektory pracuji az do 18GHz (ovsem pripravte se na 'specialni' cenu).
Samozrejmosti je ze pouzijete konektory ktere maji jiz mikropaskove vystupni
terminaly. rozumnych vypoctu na mikropaskove vedeni je miliarda. ja pouzivam
txline, ktery je soucasti microwave office (myslim)

d.