11GHz - dotaz?

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Září 18 01:11:09 CEST 2007

Zdravim,

Mam prosim par otazek.
Potrebuji navrhnout desku pro svab VCO s vystupnim kmitoctem v pasmu 11GHz.

Jaky je na to vhodny material?

Vim, ze se to ridi permitiivtou a pouziva se teflon, ale uz nevim, kde bych
k tomu sehnal "vhodneho" vyrobce/dovozce.
To same netusim u parametru tloustky materialu.

Cilem je tedy dvoustranna deska na ktere bude VCO a jeden vystup.

Docela mi dela starosti vedeni od vystupu VCO na konektor.
Nasel jsem sice nejake vypocty paskovtxch vedeni, ale tady to az tak paskove
vedei neni.
Mel by to byt tenky spoj, ktery udrzi impedance zhruba 50Ohm na 11GHz, navic
na dvoustranne desce.
Jsou na tohle nekde nejake rozumne vypocty?

Posledni dotaz bych mel na konektory.
Nasel jsem nejake typy SMB, SMA, nektere jsou do 25GHz, ale u GESu vidim
napriklad jen na panel a ne do DPS :-(.

Diky za informace.

S pozdravem,

                               Marek Pavlu

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com> : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 000775-1, 17.09.2007
Testovano: 18.9.2007 1:11:09