ATMega128, gcc a data ve FLASH

Kosta (mk) info@mcu.cz
Pondělí Září 17 20:56:51 CEST 2007

>K OS a CS sa staviam neutralne, oboje ma svoje pre a proti. Len by som
> sa zastal AVR-GCC, ktore sa mozno nevedomky stalo obetou, pod zamienkou
> pre dalsi utok proti OS. Neviem, ci je nejaky lepsi hoci aj CS
> prekladac na C (Pascal apod, aby som nebol obvineny z jednostranneho
> zatazenia na C) pre AVR. Ak ano, rad sa zoznamim, nepoznam. A ked uz,
> tak CS AVR Studio je ovela menej prepracovane IDE, ako napr. OS
> Eclipse, ktore sa da nakonfigurovat (nezamienat s prekompilovanim) na
> plnohodnotnu a _ovela_ pohodlnejsiu pracu s AVR-GCC, ako AVR Studio. Ak
> [...]

Dovolim si svuj pristup uvest na pravou miru. Nemam nic proti OS ani proti
CS, kazda forma ma sva pro i proti. Vyhradu mam obecne k porusovani licencni
polityky nastavenou autory a v tomto pripade je  uplne jedno jedna-li se o
OS ci CS. Toto jde ruku v ruce i s pravzlastni kategotii volne zvanou "dobre
mravy" A tak samozrejmne neskonale obdivuji autory, kteri "vyvynuly" svuj
vyrobek na bazi prace nekoho jineho bez uvedeni zdroje ci podilu puvodnich
autoru.

Uvedu priklad - kdysi (no neni to tak davno) jsem spachal ICD2clone - jiz v
nazvu jsem zduraznil, ze se nejedna o nic zazracnaho, ze jde jen a pouze o
KLON vyrobku ICD2 nekoho jineho, tedy nejde zde o nic nove vybudovaneho "na
zelene louce" . Na druhou stranu mohu spatrra uvest obdobny produkt, ktery
je sice take jen a pouze "KLONEM" ale o kterem autor toto taktne zamlcuje a
naopak se hrde zastituje plnou kompatibilito s ICD2 :))

A o tomto to cele je - kocka necht je zase kockou, veverka veverkou a
drevokocura nechme detem do pohadek :))))

S pozdravem
Kosta (MK)
Na životě nejvíc miluju tu rozmanitost... Každej den mě nas... někdo jinej