Registrace vyrobce zarizeni na obaly

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Září 17 14:45:25 CEST 2007

To nereste, jen nejaky debil zase neumi prekládat v originále bylo urcite
control ve smyslu ovladani/rizeni.
Je to stejne jako biliony dolaru v kazdem druhem americkem filmu, kdy
prekladatelum nevadi rozdil tri radu mezi ceskym a americkym bilionem :-)

Pokud jde o nektere vzduchotechnicke jednotky tak ty by snad sli povazovat
za vydejni automaty trochu rizle hracmami ci vyhernimi automaty :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of pyrin
Sent: Monday, September 17, 2007 2:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: Registrace vyrobce zarizeni na obaly

No jo, ale ten pristroj nic nekontroluje. Pouze neco ridi. A to je rozdil.
Kdyz budu neco kontrolovat, tak vysledek je, ze po kontrole reknu je to v
poradku nebo je to spatne.
Kdezto rizeni je ze sice reknu je to dobre nebo spatne a nasledne provedu
zasah, aby tomu tak nebylo.

A nebo je to zase spatne ?
pyrin