OT:Ještě jednou k l i m a

Brandejs Petr brandejs@orlik.cz
Sobota Září 15 19:15:18 CEST 2007

Dobrý podvečer. Mají u nás v Tescu split klimatizaci COOLEXPERT09 a
COOLEXPERT12 (topný výkon 2,5 a 3,5kW). Obě za 8999,-. Už jsem na 95%
rozhodnutý, že tu 12-ku koupím na přitápění v přechodných obdobích topné
sezony. Oproti přímotopu je to perpetuum mobile. Obě jsou samoinstalační
split klimy, vč. R407. Podle ceny si dokonce myslím, že ani neví, co
prodávají a tu "12" prodávají za cenu "9".

Od nákupu už by mne mohla odradit pouze něčí špatná zkušenost s touto
značkou. I když v dnešní době se stejně všechny dělají v Číně:)
Vím, že tu před cca měsícem debata o klimách jela; zajímá mne hlavně názor
na tu značku, jestli to někdo z Vás nezná...

Díky a přeji pěkný sobotní podvečer. Ať se Vám vydaří; ať moc brzy
neprovádíte reset stolu:-)

Petr