nahy mcu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Září 14 14:02:23 CEST 2007

Marek Peca wrote:

> To neni slusny kompilator, ale nejaka snuska.
> Nevim, proc by mel kompilator vedet, kde co je v pameti. Na zadnem
> rozumnem pocitaci jsem nic takoveho nevidel. Ani na PC.

Mno, zhodou okolnosti na '51 existuju minimalne 2 asemblery ktore maju
adresy zakladnych periferii zadrotovane (aj ked to mozno ide prebit),
pretoze VSETKY klony ich maju na tych istych adresach; ale vo
vseobecnosti ide vlastne len o adresu, ktora sa typicky zvykne davat do
roznych header ci include suborov, takze to bezny uzivatel nema priamo
na ociach, ale v konecnom dosledku ide len o nejake EQU alebo #define...

wek