nahy mcu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Září 14 12:43:00 CEST 2007

Mno, v tomto konkretnom pripade nemate celkom pravdu, lebo sa jedna o
trivialnu periferiu kde jedine co treba dopisat je jej adresa do headeru.

V pripade ze by som nahradil "defaultny" pristup k pamatiam niecim
svojim perverznym, uz to zacina byt zaujimave aj co sa tyka kompilatora
- aj ked je v pripade jednoduchych mikrokontrolerov samozrejme namieste
flamova otazka, ci nestoji za to ich programovat priamo v asembleri.
Zakladnej sady instrukcii pritom by som sa dotknut prilis nemohol, to je
dane prave tym "jadrom".

wek

PS. Navyse taketo "rozsirenia" sa naozaj robia, akurat ze priamo na
kremik; napokon drviva vacsina napriklad '51tiek NIE su tie predavane v
obchode ako '51, ale prave tie schovane napr. v roznych co len o troska
zlozitejsich cipoch ako USB, teletext, apod.